Waktu Lalu

Image hosted by Photobucket.com

Waktu terus berlalu.

Tanpa ku sedari yang ada hanya aku dan kenangan…

Kenangan itulah yang menyakitkan aku…

Yang menyeksakan aku…

Yang menyesakkan nafas aku.

Karena aku terlalu rindu…

Andai takdir mengizinkan ku undur waktu,

Akan aku susun langkah,

Akan aku corak warna agar tiada kelam.

Namun apa daya.

Andai ada pilihan ku ulang detik, akan ku imbas saat kenangan silam.

Kan ku urai perasaan cinta.

Kasih kembalikan sinar di hidupku.

Kesempatan kedua untuk ku genggam semula.

Kebahagiaan sebuah harapan yang terlerai, kasih rasailah getar sesalanku…

Andai takdir mengizinkan ku mengundurkan waktu…

Waktu terus berlalu. ..

Tanpa ku sedari yang ada hanya aku dan kenangan…

Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan

Tinggalkan komentar